Hodnocení obchodu
5,0
Průměrné hodnocení obchodu je 5,0 z 5 hvězdiček.
10582 hodnocení
5
10271x
4
202x
3
46x
2
19x
1
44x
Zanechte hodnocení
Výpis hodnocení
KK
Karel Křišík
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
12.9.2026
JH
Jan Hala
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
12.9.2026
Velmi spokojen 👍
JH
Jana Honová
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
12.9.2026
KK
Konstantins Kuznecovs
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
12.9.2026
Товар прибыл быстро
J
Junek
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
11.9.2026
zboží dodali rychle, v dobrém stavu, přesně tak jak bylo objednáno super
DK
Daniel Kruchňa
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
9.9.2026
zboží dodali rychle, v dobrém stavu, přesně tak jak bylo objednáno
HO
Hana Opavová
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
8.9.2026
LF
Ludvík Farkaš
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
7.9.2026
RD
Radek Duda
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
6.9.2026
Vše ok👍👌
normální e-shop
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a nákup u nás. Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a bez problémů. Budeme se i nadále snažit udržovat spolehlivé služby.
Luxová Kristýna - péče o zákazníky
TV
TOMÁŠ VLČEK
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
5.9.2026
Doporučuji......
M
Miroslav
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
5.9.2026
Vše proběhlo jak má,výrobek nemohu hodnotit ,bazén je na další sezónu.S eshopem jsem spokojen a mohu upřímně doporučit.
HK
Hana Kobrová
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
5.9.2026
VM
Vladimír Málek
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
5.9.2026
Oproti původní verzi která mi sloužila k plné spokojenosti několik let, má tento šroubovák drobné vylepšení v podobě výkonnějšího led světla se zpožděným stmíváním. Moc užitečné.
Již dříve jsem objednávala. Naprostá spokojenost.
Dobrý den, moc děkujeme za věrnost našemu e-shopu a za super hodnocení. Máme velkou radost, že vše proběhlo k Vaší naprosté spokojenosti. Rádi Vás u nás kdykoliv znovu uvidíme.
Luxová Kristýna - péče o zákazníky
Levné ceny.
Dobrý den, děkujeme za nákup a skvělou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že vás naše ceny potěšily.
Luxová Kristýna - péče o zákazníky
+ Velmi krátká dodací lhůta
- Koupil jsem průtokový elektrický ohřívač vody. Ještě než jsem ho objednal, dotázal jsem se mailem na dimenzi výtokového otvoru. Informace, že se jedná o otvor s vnitřním závitem G 1/2", kterou jsem mailem obdržel, se ukázala po rozbalení přístroje jako naprosto mylná. Poctivější by bylo napsat - NEVÍM.
Dobrý den,
na Váš dotaz před koupí jsem reagoval osobně, pamatuji si na to. Asi jsme se špatně pochopili, vnitřní závit je G 1/3", kdy je součástí balení redukce na G 1/2". Za mne tedy žádný problém není.
Děkuji za hodnocení, Jan Blažek, majitel obchodu
+ Rychle,dobrá cena
Děkujeme za Vaši recenzi. Rychlost doručení je dána tím, že veškeré zboží máme skladem a odesíláme ihned. Vždy se snažíme, aby naši zákazníci, byly s nákupem spokojení.
Luxová Kristýna - péče o zákazníky
+ Rychle dodani
Děkujeme za Vaši recenzi. Rychlost doručení je dána tím, že veškeré zboží máme skladem a odesíláme ihned. Vždy se snažíme, aby naši zákazníci, byly s nákupem spokojení.
Luxová Kristýna - péče o zákazníky
MJ
Marie Juračková
Hodnocení obchodu je 5 z 5 hvězdiček.
1.9.2026
Spokojenost
